simozsolti
New member
Hi guys any good results on live ? For me on demo nice but on live is totally different story because of spread and execution.
WHich broker you're using? And how much dd% you experienced on live? Comparing to demo?Hi guys any good results on live ? For me on demo nice but on live is totally different story because of spread and execution.
43,2How much to pay with crypto?
donePayment done
Icmarket raw and I used defferent trading managare for this ea wich already suggested buy someone inthis forum . Example on 0.01 lot on demo same setup same open and close trade on live mad it for me -0.30£ and on demo 1.87£ profit this is the difference because of the spread and execution.WHich broker you're using? And how much dd% you experienced on live? Comparing to demo?
¿Dónde colocaste tu stop loss? ¿A cuántos pips?Icmarket raw y usé diferentes gestores de trading para este asesor, que ya sugirieron comprar a alguien en este foro. Por ejemplo, con 0.01 lotes en la demo, la misma configuración, la misma operación de apertura y cierre en vivo; me generó -0.30 £ y con la demo, 1.87 £ de ganancia. Esta diferencia se debe al spread y la ejecución.
If you read these posts you can see I am using trailing stop¿Dónde colocaste tu stop loss? ¿A cuántos pips?
Si lees estas publicaciones, puedes ver que estoy usando trailing stop.
Los leo, pero no llevo un registro de lo que escribe cada persona.Si lees estas publicaciones, puedes ver que estoy usando trailing stop.